Släng ner nyckeln min fina...


Tröja 2hand, skorta 2hand, byxor Gina, tygpåse (världens snyggaste), skor Din sko.

God kväll!
Sitter och äter panpizza, riktigt mega mums.
Helgen har varit lagom awsome!
Glee-kväll på fredagen, 2hand-shopping på lördagen mixat med lite plugg, shopping och plugg idag.
Mamma var generös idag tydligen, höhö så jag fick en super fin tröja, jätte mysig.
Tror det blir morgondagens outfit.
I lördags hittade jag 3 plagg+en kokbok för 39kr på Hela människan (2hand).
Ne, nu ska jag äta klart!

BTW, lägg märket till min tygpåse på bilden!
Jag älskar den, 50kronor gav ja för den, helt underbar.
Atmosfear är ett typ hårdrocksband från min stad...
Skit duktiga är dom!

PS: Happy fathers-day pappa!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är!!!!!

2011-11-13 @ 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0