I don´t live to please you (1 november)

Heeeej guys!
Här sitter jag och hostar upp mina inreorgan, haha.
Lite äckligt, men så det, plus att honungen är slut, inte OKEJ!
Och nej jag orkar inte dra ner till ICA och köpa mer, men vet ni va...
Kiosken som jag bor granne med tror jag har, nej jag orkar INTE.
Jag får leva med det helt enkelt, ne nu vore det as bra att ha en som jobbar åt en, haha.
Fan va härligt asså, gå och köp det, gör det blablabla osv, nice.
Vadå en diva fattar inte va ni menar?? Hm...jaja
Ne, nu ska jag fortsätta att hosta igenom denna förmiddage.
MEN nu va det ett tag sen jag hosta, YEEES.

Innan jag drar (från detta inlägg ass):
Idag är det dagen med stårt D för mitt hår, haha.
Idag blir det att färga topparna rosa, fy fan va grymt asså!!

Sex,Drugs and Dubstep ! Sex,Drugs and Dubstep !
 Sex,Drugs and Dubstep ! I don't live to please you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0