Äter snabbmat i mitt gröna kök

Hej på er.
Onsdag och jag har "festaste" håltimman, till kl 1!
Härligt super härligt så just nu äter jag snabbmat i mitt gröna kök.
Shit va fint det lät, asså jag vet inte varför men det lät fint.
Äter snabbmat i mitt gröna kök.
Skulle typ kunna bli en titel på en bok, kanske på min självboigrafi, höhö.
Ja, tänk fan va coolt o skriva en, mitt liv är ju såååå intreseant!
Eller en annan titel på min självbiografi:
Utbränd 16 åringen-gör det igen. Haha, ganska coolt.
Och ne, nu är min mat kall...in i micron, in iiii miiiicroooon!!
Men en sak medan mat är i micron:
Jag har inte bara suttit och funderat på vad min självbiografi ska heta, jag har faktiskt hör o häpnas:
PLUGGAT, lite tyska, lite engelska, lite samhäll...lite så där smått och gått.
Oj, nu låter det oroväckande i micron...
Nu typ kokar maten, så nu kommer jag bränne mig igen...härligt.
Jaja, nu ska jag proppa i mig lite till.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0