Alexander den store-ASK MEEE!

Hej hej på er!
Är typ ovanligt pigg, jäääsp.
Haha, ne men seriöst jag är ganska pigg och pepp, haha asså...
FRÅGA INTE VARFÖR!!
Siter lisom här och läser om Alexander den Store=det finns inget att vara peppa för.
Plus att jag missar teatern för plugg, jaja kommer äga på provet imorgon.
BTW jag var onyttig idag, mohhahaha det var gott (åt kladdkaka)...nu vill jag ha mer!!
Nej, men får väll ta en banan dom ser gula och goda ut, mums!
Nej, om jag ska överleva detta behöver jag nog te, thihi.
TEEEEEEEEEEEEE-time.
PUSS love ya!


Alexander den Store.

PS: Om det är någon som har frågor om Antiken och Forntiden, ask me I know!


Kommentarer
Postat av: jenny <3

sv: tack så mycket, allt bra ? :)

2011-11-22 @ 18:49:23
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0