Polen, Portugal och Ryssland

Polen:


Mina åsikter:
Man märker väldigt tydligt är låten kommer från Polen.
Väldigt öststatiskt, eller hur man säger.
Men annars är låten faktist ganska tråkig om jag ska vara ärlig.
Det händer lixom inget...den kunde ha blivit bra men ne så långt kom den inte.
Den är väll okej, men inte mer.

Portugal:

Mina åsikter:
Inga komentarer...

Ryssland:

Mina åsikter:
Asså jag vet inte, låter lite som typ 90-tals pop.
Visst ser han bra ut, men ledsen det räcker nog inte.
Låten är rätt okej och ganska dansvänlig, men det måste finnas något mer i låten.
Men vem vet den kanske växer.
Men tror detta kan vara en konkurent till Eric.
Så vi får väll säga att det att det är tur att dom inte tävlar i samma semi.
Men måste faktist säga att Erics låt är ett snäpp vassare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0