Måndag 16 maj...

Hej på er!
Denna härliga måndag så är jag ledig!
Inte alls så jätte trevligt faktist.
För jag måste ändå plugga och jag kan INTE plugga på egen hand.
Det bara inte går.
Men jaja, får väll göra sitt bästa mer kan man icke göra.
Men först ska jag dra till en park, där ja ska träffa lite kamrater från skolan.
Sen så ska jag banne-mej plugga.

Men en sak som ja kom på förut...
Var att jag hade skrivit en grej om ESC till vissa er läsare som inte stämmer.
Haha, jag hade skrivit att vi inte hade legat topp 5 på elva år.
Vi har faktist varit 5:a två gånger efter vinsten i Israel 1999.
Det var Carola med Evighet och Fame med Give me your love.
Japp nu har jag rättat mig själv.





Kommentarer
Postat av: m3lind4

Shit vad de e många som är lediga, varför? :o

2011-05-16 @ 15:40:14
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0