Litauen, Malta och Norge

Hej hej.
Dax för mig att bedömma Litauen, Malta och Norges bidrag.

Litauen

Mina åsikt:
Första tanken: vad har hon på sig?!?!
En ganka stor del av låten förstörs på grund av denna "kläning".
Men okej då, nu ska jag inte bedöma kläderna.
Låten är ganska vacker, men nästan lika tråkig.
Tror den lätt kan tappas bort i ESC, men vist är den vacker.
Men...den kanske bli jätte poppis, hm...denna kan bli en kluring.
Men inget jag kommer rösta på.

Malta:

Mina åsikter:
Asså seriöst, jag tror jag gillar denna låt.
Den är jätte härlig, första gången tyckte jag samma sak och min åsikt har inte ändrat sig.
Jag gillar denna låt, den är glad och härlig.
Men inte en av mina favoriter, den får vara på min "bra lista".

Norge:

Mina åsikter:
Har för mig att jag inte tyckte så jätte mycket om den första gången jag hörde den.
Men nu när jag hunnit lyssna ganska mycket på den, så gillar jag den mer och mer.
Den är ju jätte härlig, får stark lust till att ställ mig på golvet och bara dansa!
Men om den funkar i ESC, nja...det får vi se.



Kommentarer
Postat av: Bea

Naw tack! <3

2011-05-04 @ 22:03:19
URL: http://pavone.blogg.se/
Postat av: anna

tycker samma sak som dig i norges bidrag:)



sv; tack så mycket!:)



kramis<3

2011-05-05 @ 07:04:08
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0