Jag som hade sovmorgon...

God morgon på er.
Klockan är snart 9 och jag är hemma, jippi.
Ja, fast det är måndag.
Det kan bero på att jag är ledig, lång helg gött.
Men det blir inte bara att slappa idag.
Dagen kommer fyllas med massa, über mycket plugg.
Men först blir det ett besök hos tandläkaren, läskigt läskigt.
Ne, men jag har faktist ingen tandläkarskräck.
Det kanske kan bero på att jag har aldrig har haft ett hål...
Men i för sig så har jag faktist dragit ut två tänder.
Ne, men jag vet inte varför jag inte är rädd.
Tandläkarna vet vad de gör så jag liter på dom!



Men måste berätta en knasig grej.
Jag hade satt klockan på typ 9.
Men när klockan var 20 i 8 så vaknade jag och gick upp.
Stängde av klockan och steg upp.
Jag trodde ju klockan var 20 i 9, haha.
Jag som hade sovmorgon, men jag orkade inte somna om, höhö.

Men ni får ha det så bra, KRAM!
PS:Imorgon är det första semi-finalen i ESC!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0