Idag är det ingen vanlig daaag!

Hej på er.
Ni har väll inte missat vilken dag det är idag?
För det är absolut ingen vanlig dag.
Det Majkens och Jennys julafton.
För ikväll är det världens bästa Tv-program:
ESC-final i Tyskland.
Fy f*n, kan inte fatta att det är ikväll, helt sjukt.
Så nu sitter jag i soffan och taggar, får ju inte vara trött ikväll.

Så ikväll hejar jag på:
Sverige (bara för att jag bor i Sverige)
Azerbajan
Frankrike
Irland
Ungern
Finland
Danmark
Grekland
Storbritanien
Serbien

Haha, det var inte några länder.
Men måste säga, detta år:
WOW, shit vilka bra bidrag det finns.
Men såklart hejar jag mest på Sverige, mest bara för att jag bor i Sverige.
Annars är nog mina favvosar Azerbajan och Irland.
 
© Pieter Van den Berghe (EBU):  First Dress Rehearsal of Grand Final
Irlands glada bidrag!

© Pieter Van den Berghe (EBU):  First Dress Rehearsal of Grand Final
Azerbajans
(kan fortfarande inte stava landet) tjusiga bidrag.

Tell me!
Vilka hejar ni på??


Kommentarer
Postat av: Linda

HEJA SVERIGE!!!!

2011-05-14 @ 15:35:31
Postat av: anna

hihi vi hejar på samma länder i år:D Shit vad kul det ska bli att se finalen, det är det enda jag har tänkt på idag!;) kramis<3333

2011-05-14 @ 16:46:35
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0