Dagens fråga-vilka bloggar läser du??

Frågan:
julia u know om Ibland tycker jag synd om mig...:
Vilka bloggar läser du? varför? kan du inte länka dem?
puss och kram skumbanan

Svar:
Hej hej på dig Julia.
Oj, ja du jag läser vääääldigt många bloggar.
Men vissa bloggar läser jag varje dag och vissa ibland.
Men kan ju vara så snäll att länka alla...om jag kommer ihåg alla, haha.
Och varför...väldigt olika anledningar, man kan väll skriva lite vid länkningarna.
Men gör alltd detta i ett annat inlägg, så håll koll helt enkelt.
Puss och fis lingonris.



Kommentarer
Postat av: anna

då kanske man hittar nya bloggar att följa sen då om du länkar dem;)



sv; ja det ska bli fett kul!:)

kraaaamis<333

2011-05-25 @ 21:24:59
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Visst är dom söta!! :D

Jodå, inte min smak heller egentligen, men tycker det är bättre detta, på sommaren att ligga och lyssna på, än att han går över till fjortispop/rock/klubbmusik, som många andra skulle gjort för att få publicitet. Han har själv sagt att han ska satsa mer på lite lugnare, och mer klassiskt, eftersom han är kompositör i blodet :) Så detta är enligt mig, bättre än förväntat, eftersom jag trodde att han bara skulle spela fiol på varje låt. :) Dessutom ÄLSKAR jag Visa vid vindens ängar! Gosh! (Han gör ju samarbete med Mats)



Sv: Jaså? Njaaa..jag sa att den ni hade inte skulle passa till den headern ni önskar. Då sa du "Då fixar jag en annan", sen dess har mitt arbete stått still :) Blir ju ofta missförstånd över nätet :) Puss!!!

2011-05-25 @ 21:29:04
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0