Åkte till rymden och fick beskedet: jag har för liten mun!!


Efter tanläkarbesöket blev det att smaska på denna godingen.
Det var jag helt klart efter att tagit rymdfärjan till rymden.
Ja, det kändes som om jag hade kommit till en annan planet.
Fick ha grejer i öronen medans en apparat snurrade runt mitt huvud.
Innan dess hade de satt mitt huvud i en knasig manik.
Japp, men jag överlevde i alla fall.
Ja och en sak till, de mätte hur mycket jag kunde gapa.
Resultatet: Jag har för liten mun.
Haha, jag kunde gapa 37mm, men i min ålder ska man minst kunnagapa 39mm.
2mm skilnad, oj katastrof.
Men herre min get, kändes som det blev värsta grejen.
Det är lixom inte första gången jag va hos tandläkaren och hitils har ingen klagad på min:
"Lilla mun"...haha...
Ja, får se vad som händer härnäst, få väll kanske byta mun.
Haha, just kiddning.

Ne, nu blir det matte.
Fan va segt det var att plugga idag då.
Vi säger att det beror på att jag får ont när jag gapar haha.


PS:Det är inget farligt att gå till tandläkaren.
Ha det!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja den där aliengrejen fick jag oxå stå i. Mitt hår fastnade... :/ men kul vare. Haha :)

2011-05-09 @ 19:43:44
URL: http://pavone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0