Vilken man, vilken legend, vilken RÖST!

Vilken kväll
Vilken show
Vilket band
Vilken man
Fy faaaan, kan bara säga wow!!
Japp, jag snackar om gårdagen, då jag såg på världens bästa band!
The Ark var i stan och jag var såklart där, super taggad!! 
Och så klart hade jag med mig en kamera, här är resultatet:











Helt plösligt frågade Ola hur mycket klockan var, den var runt 9 och...
Det blev kolsvart i hela konsert halen, mäktigt!
Mitt på scen står Ola med en gittar och det ända som gjorde att man såg Ola var...
Ljuset fråna alla kameror, såååå jävla mäktigt!!
Och sedan pratade han om hur bra det är att ta hand om miljön.
Och sedan blev det en underbar låt på det.
Earth minute, hehe.



Men sen kom ljuset tillbax, hehe...


Jag har massa bilder kvar...
Men jag låter er vänta på att se dom, thihi.




Kommentarer
Postat av: anna

fett kul det ser ut som att det var igår!;)



sv; ja det skulle vara fett kul att träffas men vi får se när det börjar närma sig men jag ska försöka att ta reda på datumet imorgon!:)

kramis<333

2011-03-27 @ 21:28:08
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Prima!

2011-03-27 @ 23:16:22
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0