Bita i det sura äpplet.

Tja tja på er.
Jag är tuvär inte tillbax "på heltid", bara tittar in.
Jag har helt enkelt inte tid, hinner knappt andas.
Mitt uppe i allt, haha.
Ne, men nu är spelningarna på teatern igång, hade premiär i fredags, gick super great.
Hade spelning igår, gick okej och så har jag idag och några nästa vecka och näst nästa vecka.
Fullt upp helt enkelt!!
Men idag innan teatern blir det plugg för hela slanten.
Matte och no står på schemat, trevligt trevligt eller inte...vill bara sova.
Höhö, fast jag sov typ 12 timmar inatt.
Att vara sjuk och ha spelningar går inte ihop helt enkelt.
Lägligt att bli sjuk nu lixom, jaja bara bita i det sura äpplet och köra.

PS:Fick komentar om att ni saknar mina inlägg.
Glad jag blir, tack!!
Saknar er mer, puuuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0