Twister, du snurrade till min daag!

Hej hej på er!
Tänkte första skriva God Morgon, hehe lite fel kanske.
Klockan är typ 12, haha.
Ni är äter säkert lunch eller något.
Men jag är ledig idag så jag tar det bara lungt.
Sitter är i min pyjamas och hänger runt på nätet, rätt soft.
Dagen igår gjorde mig helt enkelt väldans trött.
DÄRFÖR ATT...Jag var i Stockholm med hela underbara 9an!!
Pkte 8 var hemma 22=trött!
Fört var det fri tid i Stockholm, fick göra typ vad man ville.
Så jag mötte upp Anna, super kul att äntligen få träffa henne.
Sen blev det iväg till Grönan, med massa åk och skoj.
Jag trodde inte att jag skulle åka så mycket, men det blev ganska mycket åk.
Inte Insane, i alla fall...haha över min döda kropp!!
Men åkte den nya Twister (en ny bergodalbana), extremt rolig, åkte den 2 gånger thihi!
Och sen så hängde jag, Bea och Mickis hos två killar som jobbar där.
De höll i typ lyckojul och pilkastning, extremt sköna killar!!
Fan va ja kommer sakna dom, haha lite töntigt men sant.
13 Juni=Helt super underbar dag!


Hur kan en Spegel vara så rolig, jo på Grönan!!

Men idag blir det inte lika fartfyld som dagen igår haha.
Blir att bara vara ledig inte göra någonting, inte nu på ett tag.
Det är gött det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0