Planer.

Hej på er.
Tänkte att jag kunde berätta vad jag gjorde igår...

Dagen igår var väldans trevlig.
Först var jag på min arangörs kurs, vi planerade lite för i höst...
Spänande spänande, shit fan va kul.
Men det får ni veta om lite längre fram.
Sedan fick vi reda på att vi ska vara artistvärdar för en liten festival här där jag bor.
Det får ni också veta om lite längre fram, kan säga:
VÄRLDENS BÄSTA SOMMARJOBB!!
Och så kanske vi ska jobba lite i slutet av sommaren också, väldans trevligt.
Men jag gör det utan att få betalt, men i detta fall är inte pengarna alls viktigt!
Jag bara älskar det, så jag är glad att jag ens för göra det lixom.
Min absoluta dröm är ju att stå på scen, men annars fan va det är kul att jobba bakom!
Men, som sagt mer om vad jag ska göra får ni veta längre fram.

Snacka om att jag är glad!!



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jaså!! Vad kul! Vilket Ûberbra sommarjobb! grattis!!



Sv: JAA! HAN VA SÅ SÖT! O ÄNNU SÖTARE IRL, SÅKLART!

Asså, dom där ögonen, när dom tittar rakt mot en... man dör ju alltså..dör..man vet inte om man ska vara glad eller ledsen! Det är helt otroligt! och han var så snygg i den outfiten, jag håller med dig! Jag dog!

Jag träffade ju honom efter programmet, och något som fick mig att falla för honom ÄNNU mer..det var att han sa "Tack för sist" till mig, utan att jag behövde säga något! Det är oerhört beundransvärt, att han tar sig tid för varje fan/vän och verkligen minns att dess möte var minnesvärt! Jag älskar den mannen <3



P.S Gjorde du?? :D Vad trevligt!! Hade ju bästa platsen! Så jag fick god syn på Rybban! PUSS!!



P.P.S Skrek lite extra så att några toner var från dig :) Puss!

2011-06-21 @ 15:14:56
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: anna

vad kul det låter! Blir själv lite fundersam över om det finns något liknande i stockholm!:D kramis<33

2011-06-21 @ 17:20:34
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; tack så mycket, du får också ha det bäst, när åker du utomlands nu igen?:) kramis<3

2011-06-21 @ 22:57:25
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Ja, han är gudomligt söt!!

Ja, det är gulligt, att han inte har många fans utan många vänner :) <3



Sv: Åh...det måste ha varit underbart! Oj, 16 timmar! Det är riktigt bra jobbat!! :o

Ja, jag blev verkligen helt nöjd med platsen! DU var väl också längst fram på Allsången? :) Han kom ju åt er iallafall ^^

Haha, åh, kär på nytt, det låter fint !:D Ja, han är så damn snygg! <3 Asså..jag kan typ inte..kolla på bilder på han efter detta, för..jag nästan spricker!! :D

Ja, det var fantastiskt att han mindes mig! Sicket minne! (Y) Ja! :D

Det var så gulligt.. efter genrepet, skulle Alexander in i backstage och öva och byta om. Men då kom det fram massa fans och ville ta kort med honom. Han tog massor, men sa typ "Jeg må gå in och øve."

Ändå stannade han kvar. När han verkligen behövde gå så var han påväg upp. Men då.. då kom en liiiten tjej och ville ta kort. Då gick han tillbaks igen och sa.."Mmmm...Okei då! :) ". Det var så gulligt att han inte kunde med att säga nej till den lilla :) Så snällt! <3



Va? Mindes han henne också? :D Vad häftigt!! :D Man blir ju helt paff när en sån legend säger så! :D



Åh tack! Själv tycker jag den blev rätt.. haha :) aja, men han e ju skiiiiitsnygg på den bilden! :D Nu vill mamma ha den och skriva ut den o ha i sitt klassrum !? (hon är lärare) Haha. Hon har det första mötet mellan mig och Rybban där redan. Nu vill hon ha alla :( Haha



Ja! Jag tycker du ska se honom NUUU!!! Såg hans event-lista, och det är nästan bara i Norge nu framöver, ända fram i Oktober..:( Men den som väntar på något gott......... :P



Kram!

2011-06-22 @ 09:17:42
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0