Oo boy vilket vackert väder...

God Morgon på er.
Hm...fan vilken dag är det??
Ja, just det onsdag.
Höhö, börjar redan bli lite dag-snurrig (hittat på ordet själv).
Men det är ganska härligt med sommaren att inte behöva vet vilken dag det är.
Eller jo det är ju ganska bra att veta det om har något planerat.
Jaja, det är en annan sak.
Idag kommer Julia hit i alla fall, vi ska väll fotta eller något!!
Solen skiner ju, vi mååååste va ute!
Oo boy vilket vackert väder...(sjunger väldans bra).



BTW: Jag köpte världens sötaste klänning igår!
Jag och mamma skulle bara ner till stan o köpa glass...
Och vips så stod vi inne på Indiska vid kassan...opps!
Haha, men jag "behövde" en vardags klänning!
Så nu har jag och den får ni se, ja när ni får se den.

Ta hand om er, byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0