Nu pantar vi mer SVERIGE!!

Hej!
-Du har väll inte missat pantamera´s nya reklam??
-Ee, nej..
-Okej, bra!
-Men...ja, vad är det med den?!?!
-Hallå!!! Man kanske inte ser personerna så bra men hallå?!
-Vadå hallå?
-Du känner väll igen rösten?!
-...
-OLA SALO!!!

Japp, über vackra bandet The Ark medverkar i pantameras nya reklam.
Det är ju super bra, för att panta är jätte viktigt!
För att återvinning är super bra för miljön, man behöver lixom inte skapa något från grunden som tar mer energi, än om man skuller återvinna!

(under tiden jag skriver så kom reklamen upp, o då såg man Ola, iii)

I reklamen hör man ju att dom typ ska spela någon låt eller något.
Jag blev helt enkelt nyfiken, så jag gick på pantamera.nu.
Och jag hittade:



Jag bara älskart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0