Kläderna är ute och går med mig.

God kväll på er.
Skulle börja detta inlägg med att skriva vad jag har gjort idag men...
Det stod still i huvudet, haha.
Minnet är bra med kort (super konstig fras man/jag ofta säger).
Men sen så, jag har ju spelat TEATER!!!
Japp, idag var det första gången vi repade för sommarens gatuteater.
Jäklar va det kommer bli bra.
Vi är 3 härliga personer som kommer spela teater på gatan mitt i staden en dag i sommar.
Härligt värre asså.
Plus att vi kommer ha snyggaste kläderna på oss...arbetskläder.
Jag kommer ha en orange jobboveral "onepice" och en gigantisk väst.
Mycket snyggt, ser ut som kläderna är ute och går med mig, hahaha.
Ja, men gud jag vill spela nu, nu, nu.
FAN va kul det kommer bli.



Ja, men det är väll det som har hänt idag.
Jag har sovit också, mycket intressant.
Och ätit godis, det får man ikke glömma.

TaHandOmVarandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0