Jag vill hylla...

Jackson Rathbone!!
Därför att han är en extremt bra skådis...
En dag, en vacker dag ska jag bli som han!
Ni känner säkert igen honom från Twilight...
Eller kanske från ett avsnitt av Criminal Minds (avsnittet är från 2009), då han spelade Adam/Amanda.
Måste bara påpeka att han var extremt bra i det avsnittet.
Det var typ 1 vecka sedan jag såg avsnittet, men jag är fortfarande stäld!
So give a hand for JACKSON!!

Portal Twilight Jacksonrathbone | Flickr: Intercambio de fotos
Eclipse Stills - Twilighters Photo (18345806) - Fanpop Mis fotos - Fotos del muro
More Jackson Rathbone Outtakes From Nylon Magazine! - Breaking Dawn GALERIA DE FOTOS | Jackson Rathbone Source • www.jacksonrathbone.com.br - Nylon Guys/nylon guys 005
Session #29 - 086~0 - Jackson Rathbone Online Gallery ellemeg -
foto de twilightsaga_05 em 16/01/11 - Fotolog fuckyeahjacksonrathbone 
foto de meyeradictionn em 14/09/10 - Fotolog Tumblr
We are more than slightly ashamed Jackson Rathbone no Flickr – Compartilhamento de fotos!

Några filmer som Jackson medverkar i:
River´s End
Pray for Morning
Big Stan
Twilight
Dread

Bilder från Criminal Minds avsnittet:
 






Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jomen han e fan bra :D

2011-06-28 @ 14:05:59
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0