Jag slänger ut datan genom fönstret och sedan äter jag!

Hej hej på er era muppar.
Känns om det var väldans längesen jag bloggade, inte bra.
Men min internet hastigheten var väldigt låg...
Så jag bloggande inte för då skulle det ha tagit en himla massa tid och då skulle jag...
Bli galen och slänga ut datan genom fönstret.
Och DET vore ju inte alls bra.
Så nu vet ni varför jag inte har bloggat.
Ååå, det luktar mat!!!(haha hade skrivit man, men nu ändra jag)
Ne, nu vill jag äta, hahaha...
Japp, jag är helt enkelt en mat-älskande person.
Men då är det ju ganska bra att träna också, så kroppen mår bra...
Thihi, det ee ja ju mindre bra på, haha.
Ne, då lite duktig är jag faktist.
En till sak jag är bra på:
Att byta ämne snabbt, haha.
Märkte det nu, först va det om min blogg och helt plösligt om mat.
Haha, jaja skit samma.

BTW:
Kommer snart visa vad jag gjorde igår...
Super kul och trevligt, men det var nästan så att jag började gråta, buhu.

Ha det BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0