Idag är det ingen vanlig daaag!


Besök hennes blogg o gratta!!

http://nyylander.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Najs bild!! :D



Sv: Varsågod, för länken alltså!! :D



Sv: Ja, Gud ja ! Det förstår jag! :D Men 5e raden är INTE dumt :D Du fick ju talla lite på han, de va det väl värt? :D



Ne, men det var rätt nära att jag sprack ;) Höhö

Jaaa!!! Jag förstår precis vad du menar, när han rufsar till hans hår! Det är så gulligt! Gud! Han gjorde det typ hela tiden i måndags, haha :D Jag ba "Det där ÄR Alexander" Hihi!



Han är oerhört snäll! Det känns så himla naturligt när man är med Alexander. Som om man känt honom i 10 år ! :D Fast egentligen har man inte en aning om varann (förutom jag då, som vet så jävla mycket om han) haha! :D Jag är överdriven, vet t om vad han väger !? :D haha

Jodå, han är otroligt generös! Han är så engagerad i sina "vänners" välmående! Det är bara positivt!



Haha, jovisst! Men det är ju massor med folk som kommenterar fotot hela tiden, haha :) Lite pinsamt eftersom hon arbetar på samma skola som jag går (höhö)



Jag vet.. varje gång jag skriver "..väntar aldrig för länge"..så mår jag lite dåligt, hehe. Jag tänker liksom lite surt "Joooouu.. det gör man juuuu!!".

Så.. som du säger, borde uttrycket vara :)



Haha, det är kul att skriva mycket! :D Särskilt med dig :D

Iförsig kan vi snacka på fb, men..vet inte, har ju aldrig blivit tillfälle där xD haha :D Vi kanske får börja där :)



Puss och kram!!

2011-06-22 @ 13:33:05
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: anna

oj vilken fin bild du gjort och tack för länken! Du är bara för snäll, ingen har grattat mig så många gånger som du gjort idag! Du är bäst bästa majken!kraaam<3333:D

2011-06-22 @ 20:52:46
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv:



Ja självklart vart det värt!!! :D Det förstår man ju! :D Man har ju varit med ett tag ;)

Just det! Har dig på fiiilm, hehehe :D Finns ju rätt många "5 funny things with Alexander Rybak" och då är du ju med, hehe :D



Haha, jomen taffsa e mys ;) Första gången jag träffade honom, och vi skulle ställa upp oss för bild, fick jag taffsa rejält på hans höft ;) hihi, det va gött :P hah



Jodå, eller ja, kanske överdrivet med 10 år, jag menar, lite pirrigt är det ju, men som du säger, sen när man väl är igång med snacket, är det som man är en nära vän till honom. Det blir så naturligt:D

Haha, tokig tjej ;) nejdå, han har säkert stött på värre :D



Haha, du har rätt! om Alexander fick se detta hade han nog blivit full i skratt xD men ändå tänkt,, "vafan?" XD fast ändå, givetvis, tacksam för hans fina fans..oj just det.."vänner" :D



KRAM!!!!

2011-06-22 @ 22:33:46
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0