Det kliar i fingrarna!!

Hej på er.
Första dagen på ett härligt och långt lov, käns toppen.
Men ska tuvär börja dagen med att gå till skolan.
Har saknat den för mycket, haha just kidding!
Jag har typ 3 grejer som ska dit, hehe.
Men jaja, sen ikväll blir det att grilla med ett härligt gäng människor.
En bra start helt enkelt.
Plus att jag kom på en grej...
JAG KOMMER BLI RIIIIIIIIIIIK!
Asså, om jag inte köper något på en vecka, höhö.
För igår fick jag ju 700 kronor (stipediumet).
Nästa vecka blir det måndaspeng 800 (100 spänn går till min avslutningskläning, alltså får jag 700).
Och sen så får jag betygspengar, 800!
700+800+700=2200!!!
Thihi, men nu gäller det att inte slösa de 700 som ja redan har.
Inte alls en lätt match, vill springa till stan nu lixom, iiii det kliar i fingrarna.
Men NEJ, jag ska spara :)


Hela härliga 9b!

Men nu blir det att dricka upp mitt te, sen skolan.
Ha en fin dag!!



Kommentarer
Postat av: anna

du är så rolig som går till skolan fast du har lov haha:D kramis<33

2011-06-16 @ 12:05:12
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är sjukt mycket rea nu! h&m, bikbok, gina....

2011-06-16 @ 21:37:48
Postat av: little me!

Till Linda:

Ja, jaaaaaaaaaaaaaaaaaag vet!!!

Inte okej nu när jag ska spara.

Men får pengarna nästa vecka och något klädesplagga måste jag bara köpa, men det kanske blir en ny mobil, jag dööör på den jag har nu:)

Du får hänga med på en shoppingrunda Linda!:)

2011-06-17 @ 09:51:25
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0