Bara så himla knäpp!

Hej hej på er!
Det är måndag och jag är hemma...
Konstigt??
NEJ det är ju sommarlov och solen har kommit tillbax!
Snacka om att jag är glad.
Hoppas bara att den inte lurar mig, att det är svinkallt ute...ne då.
Frågan är bara vad jag ska ha på mig, kan ju inte gå runt i pyjamas hela dagen.
Ska ju på kurs också, haha.
Japp, ni vet den är arangörkursen som jag gick på förut, vi ska fortsätta!!
En vacker dag kanske blir en som fixar artister åt festivaler, vem vet?!?
Men det är så jäkla kul, love it.
Men OFC vill jag ju helst stå på scen, men annars jobba bakom.
Haha, japp här sitter jag och drömmer mig bort, kanske ska borsta tänderna?
Ja, det är nog en bra idé.
Haha, detta inlägg blev ju bara så weird, jaja.

Ha det super great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0