Vart ee den, vart är den??

Cha cha på er.
Sitter i mina soffa under en super skön filt, känns som om jag kan sitta här hela dagen.
Haha, ja det lär väll bli hela förmiddagen i alla fall...eller klockan är typ halv 1, haha.
Jaja, hela dagen då...men sen blir det möte och grillning, mys mys.
Men inte nu på ett tag, skööönt.
Gör inget om jag sitter inne, vädret vill tydligen det.
Hallå vart tog sommaren vägen, vart ee, vart är den?!?
Jag har sommarlov inte höstlov!!
Jaja, jag lever ju i Sverige, får väll vara glad som solen kommer i kanske 3 dagar.
Tänk att man glömmer varje år hur hemskt det är att bo här på sommare.
Tänk vad minnet är kort, jaja det är väll bara att bita i det (jävligt) sura äpplet.
Jag kan ju lixom inte göra något åt det, vet tyvär inte vägen till vädergudarna.
Men kan ju kolla busstidtabellen om det går någon buss tid.
Och när jag är där då jädrar bli det är ordentligt snack!
Men sålänge blir det bara att slappa o softa, yaaa!! (tönt varning).

Ha det greaaaat!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv:



Tack så otroligt mycket! Kul att någon uppskattar det man gör! :) DU! Du är jävligt bra du med! Du har ju inte hållt på så länge på samma sätt på paint, så don't worry! :D



Sv: Ja.. :( Skulle inte The Ark splittras o läggas ner?



Sv: Haha självklart :) Finslipning, sen e den awesome! KRAM!!!

2011-07-04 @ 13:31:34
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0