Det bara bom och jag bara AAAA!!

HELLO!
Har ni saknat mig, kunde väll tänka det, thihi.
Ber så mycket om ursäkt, men jag har typ ett liv också.
Nejdå, skämt o sida...jag hade helt enkelt inte tid att blogga igår.
För först blev det till stan och leta skor och sedan spenderade dagen/kvällen med min fina vän Issa.
Som sagt mina tygskor var lixom tvugna att kastas, kunde typ se rakt igenom dom.
Och det är ju lixom inte så super bra.
Men vet ni vad?!?
Vi hittade ett par likadana, så nu är det som att tvättmaskin-insidenten aldrig har hänt.
Det gör ju typ en dag, gjorde min förmiddag igår i alla fall.
Sen så mötte jag Issa vid ett bad, satte oss på våra handukar och snackade.
Och helt plösligt så fick jag en droppe på mig.
Tänkte nejdå, jag kände väll fel eller något.
Kom 1 till droppe och ytligare än och helt plösligt BOM!
Åska!!
Lyckad utflykt kan man ju säga.
ca 10-15 han vi sitta, sen var det bara att plocka ihop och hoppa upp på cykeln.
Kan säga att jag inte var så himla cool när jag satt på cykeln, blev fan livrädd!
På en cykel ute när det åskar, inte det säkraste lixom.
Men då är det tur att man kan cykla fort.
Så då blev det raka vägen hem till Issa...
Där resten av dagen och kvällen spenderades, på hennes mysiga balkong med god drikn (alkholfri OFC) och egengjord pizza. Oj, får inte glömma glassen och chokladen.
Dagen blev jädrans lyckad till slut.



Och ni förstår...
Det fanns ingen plats för att blogga!!



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Shiiet! Vilken snygg bild!! :O



Sv: Visst är den gullig!?? :D <3

2011-07-03 @ 17:36:02
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0