Prinsen av Peking (bilder från Munken)


Prinsen av Peking (Norrköping)

Markus lirar keyboard.

Prinsens ganska så söta vän.

Halva huvun (men bilden blev cool ändå)

Måste säga att jag diggar denna bild!!

Hej på er guys.
Idag har jag inte gjort ett skit!
Jag sov till halv 12 sen sov jag från 3 till 4.
Haha, jag var tydligen trött, gick inte ens o la mig sent igår.
Jaja, jag har ju lov så det gör ju inget.
Men får lite panik, har extremt vita ben, inte okej.
Men om det blir fint väder imorgon, då jäklar blir det att steeeeka!
Jo, förästen (stavast det så??) jag har gjort lite nytta.
Jag har tränat, jippi men det fans typ ingen syre i lokalen så det var en "aning" ´varmt.
(Typ svimmade av)
Så när det jobbiga var klart så typ rusade jag ut,höhö.
Ne, nu ska jag vara duktig, mot tvättstugaaaan!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0