Not at home...

044: In Motion | Flickr : partage de photos ! Profielfoto's
Tumblr Pursuit of Happiness
Picture of Yû Aoi Pé na estrada :) | Flickr - Photo Sharing!
Deveria estar estudando!!! Moda e Rock and Roll Heaven Of Teenagers

Tjoho guys.
Nu är jag troligtvis ikke i Sweden utan i ett annat land.
Och landet heter Turkiet.
Hittade massa härliga bilder när jag sökte på Traveling (Resa).
Och just nu i detta nu när jag skriver så jag faktist i Sweden och hör ett plan åka förbi.
Och när jag ser detta bilder blir jag änu mer pepp.
Så när ni läser detta kanske jag ligger på en strand och steker, härligt.
Och jag hoppas lite att det regnar på er i Sverige, thihi..höhö.
Elaking där, nejdå...hoppas ni har det trevligt i Svedala.
Oj, 3 varianter av hur man kan skriva Sverige på dök upp i detta inlägg, kuligt.

Ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0