New





Denna sommriga klänning fick följa med mig hem igår.
Jag som bara skulle leta efter skor...
Fast riktigt så kan man ju inte säga till mig
-Vi går ner till stan och letar efter skor till dig.
Vi hittade ju ett par skor, men helt plösligt var jag inne på H&M...
Och i andra secunden så ståd jag i kön till kassan med denna fina klänning.
Thihi, så kan det gå när inte haspen är på (plånboken är hemma).
Men okej nu ska jag försvara mig igen...
Jag behöver sommar-klänningar!!
Så det så, ne men jag gillar denna klänning.
Den ska helt enkelt med till Turkiet! (åker om mindre än en månad, iii).




Kommentarer
Postat av: anna

Vilket datum åker du till turkiet nu igen?:D måste säga att det var en himla fin klänning du köpte, jag vill faktiskt också ha en sån men får stå över den här gången för nu har jag så mycket kläder:P

kramis<333

2011-07-03 @ 18:00:03
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; tack så mycket, tycker själv att det aldrig blir lika fint på bilderna som det är IRL, men men;) kram<3

2011-07-03 @ 18:01:15
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Din sötnöt!!! Ha ha, ännu en ursäkt för att få shoppa! man skulle kunna tro att vi vore släkt!:)

2011-07-03 @ 22:21:31
Postat av: veggotallrik

Till Linda:

Thihi:)

Hahahaha, jag har tusen ursäkter för få shoppa.

Det kanske vi är, haha:)

Undrar typ hur det kommer gå när jag har egen ekonomi att ta hand höhö. En idé är äta nudlar shoppa gärnet, haha:)

2011-07-03 @ 22:44:26
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0