Naken på golvet, men i en stuga.

Tjoho.
Nu är jag hemma efter en övernattig hos min kära vän Jenny.
Eller jag kom väll hem runt 2, men jag har sovit så har inte kunnat blogga.
Och sen fick mamma den smarta idén att kolla på sommarhus, trevligt.
O nej vi ska inte köpa, vi skulle kolla på en stuga som har lixom varit i släkten, men nu ska den säljas.
Lite trist faktiskt, men inget jag kan göra något åt.
Kan ju lixom inte köpa den själv, lite smått dyrt.
Skulle behöva sälja allt jag och plus lite (mycket) till.
Och nej tack jag vill inte sova på golvet och gå naken
.
Men jaja, minnerna lever ju kvar, *blink*.
Men annars då, huvudvärk, vill flytta från Sverige och lagom trött.
Fan gu vilken härlig sommar, vet att jag har gnällt förut och det finns inget att göra åt saken.
(Avbrott, var tvungen att prov sitta våra badebadenstolar).
Men fy faaaan vilken jävla helvetes piss bajs väder.
Tack för mig Sverige (i mina drömmar så flyttar jag till Spanien eller Kapstaden*).

*Kapstaden ligger i Afrika.


Fin bild från Kapstaden (bild tagen från google).

Puss fis lingonris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0