KvällsMusik och en historia.


Little Marbles-två härliga tjejer från min lilla stad.
jäklakul att dom har blivit upptäckta!!
Kommer ihåg för några år sedan då jag spelade teater på samma scen som dom.
Haha, något att berätta när dom blir riktigt stora, thihi.
Det var som en liten kväll i ett museum med musik, dans och teater.
Och där spelade dom, efter eller föra jag hade spelat teater...
Efter musik, dans och teater kvällen var slut så träffade jag på en av tjejerna på väg hem.
Var bara tvungen att tala om vad jag tyckte:
-Du var jättebra. (eller något liknade)
Jag fick ett tack och ett liende.
Nu vet ni den historien. :)


Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :)

2011-07-11 @ 19:48:50
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0