Jag hjärtar choklad.

Gooood kväll!
Just nu i detta nu gör jag typ ingenting, jo jag bloggar höhö.
Och så har jag nyheterna i bakrunden.
Visste ni att OnOff läggs ner, helt sjukt!
Det är ju värsta stort, men dom har tydligen gått i konkurs, tråkigt.
Men jaja, ska inte bli ledsen över det...eller jo lite tycker synd om alla anstälda!
Hoppas verkligen att de snabbt hittar ett nytt jobb.

Ja, Mamma hann
...hon sprang till kiosken, haha.
Dom stänger 10 och vi kom på att vi ville ha godis, kl 10.
Men nu jävlar, blir det godis och en trisslott.
Hoppas att vi vinner, 1 miljon tack:)
Haha, vi van 25x2, great:)
Nu ee vi rika, haha!!
Ne, nu blir det te och GOOOOOOODIS!! (fast jag ee typ proppmätt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0