Fejk smile och helt bara så awesome!


Linne H&M 70 kr, Shorts New Yorker 99kr, bikini.

Hejsan guys!
Ni får ursäkta den extremt fula outfit bilden.
Men hade inte lust att flytta våran stora spegel, sätt kameran på självutlösare...
Le så där fånigt och försöka se helt awesome ut, jag orkade inte.
Så detta får helt duga, men man ser ju vad jag har på mig och det är ju huvudsaken.
Det är ju outfiten ni ska se, inte mitt fejkade smile, thihi.
Dagen kommer i alla fall bjuda på steeeek, där av bikinin.
Kanske blir att bada, men det är bara ett kanske.
Men målet för dagen är att bli lite brunare, kan ju inte går runt med likbleka ben på sommaren.
Mamma och jag tar med oss matsäck, så vi lär stanna typ hela dagen, gött.
Och vi är lite finare vi, vi har inte mackor med simpel skivad ost.
Här kör vi med bree och ädelost men marmelad!
Höhö, det kallar jag matsäck.
Men nu ska jag cykla iväg på min extremt tysta cykel cykel, fan hörs över halva stan.
Men jaja, pös simma försiktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0