15 Juli-med kläderna på

God Morgon på er.
Det känns inte så jätte bra att sätta klockan när man har lov.
Men idag kändes det faktist helt okej, ganska ut vilad.
Japp, idag gick jag upp klockan 9, höhö.
Varför kanske ni undrar??...det ni!
Haha, just kidding, ne men jag ska träna, duktiga jag.
Och när man ska träna på förmiddagen så måste man äta frukost tiddigt, annars...
Så får man ont i magen, inte okej:)
Men det är ju lungt, kan sova länge.
Ne, nu ska jag se Danny (från EMD) bada, neeej...han är sjuk så hans läkare har sagt:
Du får ikke bada!
Jaja, han skulle ändå hoppa i med kläderna så det gör inget, höhö.
Det är ju barnprogram jag ser på, thihi.
Ne, nu ska jag surfa runt på nätet, fram med min surfbräda!

Ha de!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0