Vem var snyggast i fredags??

Jag säger vad jag tycker och tänker om outfitarna som vi såg i Let´s Dance.
Japp, i detta inlägg så bedömmer jag let´s dance outfitarna.


Alexander och Malin
Alexander Rybak och Malin Johansson. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 1/5
Ursäkta men jag kräks på hennes kläning.
För tigth uppi hälsen och sedan jätte stort "jack"...
Visst man ska kunna röra sig när man dansar, men tighta halsen passar inte med det stora jacket.
Och sedan dom där handskarna till, nej tack.
Det ända pesetiva var Alexs kavaj, den var väldigt stil och super "fräch".
Men polokrage??
Nej, inte alls manligt, inte på honom i alla fall (om du är kille och gillar polokrage, let´s go, ha på det du tycker om).

Tina och Tobias
Tina Thörner och Tobias Karlsson. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 3/5
Tinas kläning var värkligen jätte snygg.
Gillar att det sticker fram lite rosa tyg.
Och svart och rosa är så himla snyggt tillsammans, och glittret över i:et.
Men den ganske inte passar så bra på hennes muskulösa kropp...
Tobias outfit då...hmm...linnet blä!!
Byxorna är väll vanliga dansbyxor...

Helena och Jonathan
Helena Lundbäck och Jonathan Näslund. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 3/5
Svart och rött, snyggt och "eldigt".
Men har alla tjejerna samma skor?
För dom här skorna passar inte till hennes fina kläning, svarta eller röda skulle passa perfekt!

Andreas och Sigrid
Andreas Weise och Sigrid Bernson. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 4/5
Älskar hennes socker söta kläning, hur fins som helst!
Inget negativt om den kläning.
Den passar verkligen till hennes blonda hår, jätte fin.
Någon som vet vart jag kan köpa den???
Plus att deras outfitar var jätte fina tillsammans.
Ofta har båda typ samma tyg någon stans i outfite, och det kan ofta bli töntigt.
Men det är väll för att man ska se att det är "dom som dansar tillsammans".
Men här behövs det inte, det passar super bra.
Och Andreas outfit då, vitt, vitt och vitt...ja varför inte??

Hannah och Calle
Hannah Graaf Karyd och Calle Sterner. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg:2/5
Shorts, udda och kul, och rosa är ju aldrig fel.
Mer kan jag inte säga om deras outfits, höhö..
(Tolka som ni vill)

Björn och Maria
Björn Ranelid och Maria Lindberg. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg:
3/5
Björn var väll stilig, en enkel och stilig kostym, inget märkvärdigt.
Malins klänning hm...tyget var i alla fall super vackert.
Men såg ju inte när dom dansade, så jag undrar om kläningen var genomskinlig??
Så fall får den minus, don´t like genomskinligt om man inte har typ linne under.
Men det är ju lite anorlunda med danskläder, men tyget var vacker, tomatiskt och vackert!

Frank och Charlotte
Frank Andersson och Charlotte Sinclair. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 2/5
Måste säga att hennes skor är väldigt vackra,silver och rosa passar ju ihop.
Men hennes kläning hurrar jag inte över, för barnslig på något sett, vet inte riktigt hur, men jaja.
Och så har do försökt "piffa" upp den med ett stort bälte i meningen, inget höjdare.
Och Franks kläder hm...don´t like the väst!
Den passade honom inte, den ser för liten ut lixom, han är ju ganska "stor".
Men hennes skor tycker  jag om, glittriga och lyxiga, super vackert.

Jessica och Kristjan
Jessica Andersson och Kristjan Lootus. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 2/5
Måste säga att jag ser inte kläningen så bra, hm..
Men tyget är super vackert.
Men jag ser att det är tyg runt halsen, och det tycker jag inte om.
Ingen halvariant på polokrage tack!!

Figge och Oksana
Figge Norling och Oksana Spichak. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg:2/3
Blått är ju flott, och färgen på klänningen är jätte vacker.
Men ser ju inte framsidan, men den var lite cool med fjädrar.
Men ryggen vet jag inte om jag tycker om den eller inte, den kanske va lite cool...
Men Figges skjorta, ser den inte för liten ut??
Jo, det tycker jag och för baby-blå...nej ingen hitt!!

Alexandra och Ludwig
Alexandra Pascalidou och Ludwig Jerkander. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg:4/5
Rosa och fransar, sooo my style.
Älskar värkligen färgen, precis den rosa som är såååå fin.
Asså gillar typ alla nyanser av rosa, höhö.
Och att han har en rosa slipps, sååå sweet.
Och uppkavalde armar, snyggt!

Anders och Cecilia
Anders Bagge och Cecilia Ehrling. Foto: Joel Stockman/TV4
Betyg: 4/5
Kläningen är super vacker!
Lång, stora mönster och fina volanger!
Plus att den är vårig, super vacker.
Och ett plus till, den är inte kort kort!
Mus-kort som mamma säger, höhö.
Och Bagge är ju söt i sin väst och kavaj, stiligt, hehe.

Vinnarna:
Andreas och Sigrid
Alexandra och Ludwig
Anders och Cicilia

Förlorarna:
Sorry...
Men det var tyvär Alexander och Malin.


Buh...det blev långt.
Två dagar tog det, men det var det värt.
Nu får ni gilla inlägget!!
Haaha...



Kommentarer
Postat av: anna

var inte orolig, jag gillade inlägget!;)

kram<33

2011-01-25 @ 07:22:23
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: julia.. den bästa

jag var snyggast :D <3

2011-01-25 @ 17:27:24
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Jaasssåå :) de va detta du bloggade om ;) Kunde tänka mig de ^^



Jag håller med om Malins gräsliga klänning!! usshh!! O Alexanders kavaj va skitsnygg, polon kanske inte va bästa valet, men tyckte ändå den passade honom. Särskilt i en tango. :)

2011-01-25 @ 18:16:14
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0