Välkommen värkligeheten!

Hejsan på er.
Klockan är typ halv 1 och jag försöker ladda upp energi så att jag kan studera.
BLÄ, hatar att behöva studera under helger.
Men jaja bara att hälsa värkligheten välkommen, höhö.
Men innan dess måste jag skriva ansökan till mitt första gymnasieval, teater!
II, längtar tills jag börjar gymnasie, visst kommer det bli massa plugg men kommer få spela teater på skoltid...
Hur underbart är inte det??

Annars så har helgen varit mysig.
Igår var jag först i Gamleby och hälsade på min kära gammelmormor.
Sedan så åkte jag till Västervik och träffade min mormor med familj.
Ja, det blev en tur genom Sverige igår med min kära mor.
Och idag blir det som sagt plugg...funderar på att träna men vet ej kanske ska göra det imorgon , höhö.
Japp, har skaffat mitt gymkort, har faktst hunnit träna en gång.
Höhö, snacka om att jag har haft träningsverk i några dagar nu, höhö...

Men jaja, hoppas ni får en mysig söndag.
KRAM på er.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv; Hahah, men det behöver ju inte bara vara en som skriver om det. Du har säkert massa läsare som inte läser min, utan bara din. Blogga om det du vill!! Inget är paxat ;)



KRAM!!

2011-01-16 @ 14:14:24
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Ottilia

SVar; Åh, tack kära du :) Kände för att välkomna våren :)



P.S Jovisst, de ska vi nog kunna ordna ;)



Okej, tack, :D:D <3

2011-01-16 @ 14:26:48
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0