Tell me this night is over...

Hellojsan!
Allt bra??
Jag är just nu väldigt tankspridd.
Sitter och tänker på lite allt möjligt, så som:
1.Vad ska jag göra idag?
2.Jossan måste svara på mitt mess nu!!
3.Hur blir det att komma tillbax till skolan??
4.Mitt liv kommer försvinna när skolan börjar.
5.Jag grubblar för mycket över skolan.
6.Skulle jag passa i rött hår?
Ja, typ så här och lite till, men jag vill SOVA.
Jag satt till och med klockan idag, bara för att jag inte skulle sova till typ 11.
Och nu är klockan över 11 och jag sitter fortfarande i min rosa pyjamas och gör absolut inget.
Jag är nog en av Sveriges lataste människor, uch och fy.
Men nu är datumet bokat, på onsdag ska jag köppa ett slags gymkort som räcker till 10 träningspass...
Asså när jag har visat mamma att jag tränar, efter dom där 10 träningspass så ska jag få ett gymkort.
Stort steg för mig, höhö.



Ne, nu måste jag rycka upp mig!
Måste se klart på "7th Heaven".
My drog när jag är ledig!! höhö call me NÖRD.

Hitt på något, alla som har lov!
Lev livet, kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0