Osocial med svarar i alla fall på en fråga...

Hej:)
Sitter nu och glor typ på TV.
Eller har den mest i bakrunden.
Det är mamma som glor och jag är osocial som vanligt framför min data.
Jaja, för vara social någon annan gång, höhö.

Men fick i alla fall typ en fråga förut.
Tänkte svara på den men kunde inte komma till bloggen.
Men det kan vara en klasskompis, vet ej om hon har blogg.
Men man kunde trycka på hennes namn, men kom inget stans...
Men så jag svarar här, det blir great.

Fråga:
Jaz om Jag vill bo i Nacka straaaand!:
Antar att du också fick hem allastudier.se tidningen? :P
Såg den annonsen, helt amazing om de är skådespelare man vill satsa på fullt ut!

Svar:
Japp jag fick hem den tidningen idag.
Eller ja om den heter så vet jag inte, eller asså tror vi snackar om samma tidning.
Haha, det måste vara samma tidning...men ja då heter den väll allastudier.se, då vet jag det.
Ja, när jag såg den där annonsen så blev jag helt WOW, där måste jag gå!!
Men så såg jag vart det var...blä helt enkelt...
Men Estet teater linjen som jag har tänkt mig blir nog bra det med, hehe.



Kommentarer
Postat av: Jaz

HAHAHA det är ju jasmin duuuh! xd

2011-01-13 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0