Missar Weise, buhu...

God Morgon.
Sitter och glor på Vakna.
E-type eller hur han stavas är gäst.
Ganska ointresenat faktist, ingen jag gillar så mycket.
Han verkar väll trevlig, men hans musik njaa, nej tack.
Men det finns väll andra som gillar han och det är väll trevligt.
Har läst att Weise ska gästa Vakna idag, men det kommer inte jag kunna se, buhu.
Det är ju skolan!!! BAJS.
Men får väll se på nätet sen, så det löser sig nog.

Men jaja...
Kommer inte kunna blogga så mycket, idag går plugget före.
Men vi hörs kanske ikväll, kram!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hoppas ngn lägger ut det från radion då så kanske du får höra det senare :)



Sv: hehe aa :D Roligt å se vad som händer, fast lite för liiite bloggning tycker jag allt ;)



Sv: hehe precis, man kan inte få för mkt av HANS mage iaf ;) Det är det som är bra med Alex, han är ingen sån som gärna visar upp sin kropp o vill ha beröm för den. Han är som han e, o har man tur får man sig en liten kik ;) Kram!!

2011-01-20 @ 18:34:14
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Hehe okej, :)<3



Sv: Ne, det är bra med Alex. :) Han står även vad han tycker :D Haha, de skulle jag gärna vilja xD Smeka alltså xD hahaha



Sv: hhaha, dela :P Okej, de kan jag gå med på :P Antingen kör vi varannan vecka eller så splittar vi på honom :P Kram!

2011-01-21 @ 16:00:18
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0