Keso och lingonsylt.

Hej på er!
Nu är det slutet på söndagen, slutet på helgen.
Tråkigt, att man måste macka sig iväg till skolan imorgon, jaja.
Bara 5 dagar till och sedan blir det helg, höhö.
Men i alla fall, söndagen har spenderat med Jenny, till typ 3 och sedan blev det att dra hem.
Där väntade det lunch, mums hemmagjorda potatisbullar med keso och lingonsylt.
Det kallar jag som en riktigt mumsig lunch!!
Och sedan fick jag och mamma den tokiga idén att vi skulle baka bröd, haha.
Men det är ju gott, och nu är sista plåten av två i ugnen...
Men vi är lite tveksamma i fall bröden kommer bli bra, dom känns ganska hårda, hmm...
Men vi får smaka sen när dom är svala, annars så har vi ca 35 hårda "brödbullar", höhö.
Mat till fåglarna kanske??
Ne, men först måste vi ju smaka, thehe...

Nä nu börjar handbollen...Kroatien V.S Sverige.
Inte för att jag vet i fall att jag ska se (jobbig medning).
Men jaja...

Kram!:)


Kommentarer
Postat av: julia.. den bästa

raggmunk i mitt <3

2011-01-24 @ 07:37:41
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: O

Sv: Tack!! :) Jag är säker på att du skulle kunna göra en sån :D Kanske inte första gången? Kanske inte andra, eller tredje? Men någon gång ;) De e inte svårt:)

2011-01-24 @ 17:36:26
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0