En linjal under arslet!!!

Tja Tja.
Har tryckt i mig 4 st mackor, fråga mig inte hur det gick?
Men jag var tydligen hungrig, haha bra att jag åt då.
Så nu kommer det spruta macka från mina öron, höhö.
Men nu är jag mätt...hela fuckning kvällen!
Behöver inte äta på 3 veckor (överdrev).
Men jaja, fredag igag great, kommer på mig själv ofta att jag ofta säger great och skriver great.
Men jaja, inget fel på det ju?!
Men skola idag då, jäkligt segt...typ men det gick bra inget som hände.
Förutom att jag började gap-garva högt på matten så alla glodde, haha värsta skoj:P
Men det va så att Jenny la en linjal på min stol och jag satte mig på den och sen drog hon!
Inte alls okej, fan va äkligt det va, haha snacka om att folket i klassrummet hade kul åt mig (bra svenska).
Men jaja, det va ee...äkligt XD...
Och dom andra fick ett gott skratt!



Slänger in en gammal bild på mig och Jenny...
Har nästan glömt bort hur Jenny såg ut innan, innan hon gjorde ändringar med sitt hår.
Nu har hon mörkt hår och lugg, jag har kort hår XD
Men jag gillar bilden :)


KRAM KRAM!


Kommentarer
Postat av: julia.. den bästa

hur tror du att det känndes med mina jävla raggmunkar ocg att jag är en hamster när jag är arg (anders -.-) victor snackar fortfarande om raggmunkarna (!) <3

2011-01-21 @ 16:39:55
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: bea

bästa fotografen ju!

2011-01-21 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0