EN fråga, EN fråga och jag hittar den inte?!?

God Morgon på er.
Idag kommer jag gå som jag har bajsat på mig, haha.
Fy faaaan vilken jävla träningsvärk jag har, shit min röv.
Oj, det var många fula ord på en och samma gång...
"Här kommer alla känslor på en och samma gåååång"...haha.
Ja, nu fick man den låten på skallen.

Vet ni vad jag skulle göra idag??
Nu på morgonen så skulle jag plugga NO.
Men så hittade jag inte f*cking pappret, så idag kommer jag faila.
Ja, det var att alla NO frågorna skulle vara klara idag och jag har EN fråga kvar.
EN fråga, asså EN fråga och jag hittar inte pappret!

Jaja...vi får väll se vad som händer.
Höhö...XD


Kommentarer
Postat av: julia.. den bästa

nörd? jag har gjort 4 stycken -.-' <3

2011-01-25 @ 18:25:49
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0