Bra där tv4!

God kväll på er.
Sitter här och glor på ett hedelrigt matprogram!
Ja, har man en kock till mamma eller har man, höhö.
Iiii, dom spelar Fairytale, bra där tv 4!.
Ne, men matprogram är ju inte så tråkgt, rätt trevligt.
Haha, nu klockan 9 så är det "Vad blir det för mat?", ska höra med min kära mor om vi ska se på det.
Annars zappar hon väll som vanligt, ne nu skulle hon se något annat...
Hm...vad ska jag se på då?!?! Beslutsångest, höhö.
Jaja, det får blir som det blir...


Per Morberg i "Vad blir det för mat?"

Men ja, det var väll altt jag hade på hjärtat, haha!.
Men nu säger jag hejdå innan jag spårar ur.

ByeBye.


Kommentarer
Postat av: anna

Hehe jag hörde också fairytale på det programmet, blev fett glad!:D

kramis<3

2011-01-12 @ 21:34:30
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

De e lite överraskande när de spelar den i program :) T. ex i Bonde Söker Fru, när ett par reste till Norge :) Den e populääär :D

2011-01-13 @ 22:43:30
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0