(Bloggtorka)

God Morgon på er.
Fattar faktist inte att det är fredag.
Känns ju som torsdag men det ju berå på att jag började skolan i tisdags.
Men nej, jag klagar inte!
Fredagar är ju über bra!
Sista dagen på veckan, helgen kommer sedan och sist men inte minst LET´s DANCE!
Hoppas ni är lika taggade som jag, för att idag ska faktist någon åka ut, iii.
Men det blir ju OFC inte Weise eller Rybak som åker hem ikväll!
HEHE (bloggtorka)...
"Inget att skriva, det blir pinsamt tyst, jag inser att jag ska sluta men orkar inte".

Jaja...

Men hejdå då...


Kommentarer
Postat av: O

Sv: Ja, dom va väldigt lätta :D Men, visste heller inte det där med chips, heller itne att "rolig" betyder att man är "lugn". xD gulligt språk ändå :)



Sv: Ja :) Den är ju inte ny, hehe, men tror inte jag kommer tröttna på det på det sättet, att när man hör den, vill man bara gå.. det tror jag ALDRIG kommer hända med mig, oavsett vilka konsekvenser :D



Ha en fin helg, å rösta ikväll!!! xD 099 414 10 eller Smsa ALEXANDER till 72 400, fast det vet du nog xD

2011-01-14 @ 15:50:16
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0