Vad jag tyckte om kvällens bidrag.

Deltävling 2 i Malmö

Melody Club
Glamrock, me like u know...
Älskar scenen, coolt känns lite Harry Potter.
Man undrar lixom när dom ska röra på sig, höhö.
Asså låten är väll, jag vet inte.
Känns som han behöver en lite starkare röst, lite mesig.
Men musiken gillar jag, toppen!
Förutom hans smått mesiga röst så är den rätt bra!!

Julia Alvgard
Cool början...
Jodå, kanske kanske kanske...
Gillar andra versen, tror det var andra.
I alla fall versen innan andra refrängen.
Nej, till bakrundsdansarna, varför ska dom stå där och omasig?
Okej, tillbacka till låten, vad tyckte jag??
Helt okej, tror jag...

Lasse Stefanz
Japp, vad ska jag säga dansband.
Kul för alla som gillar dansband, specielt min klasskompis Alex.
Detta gillade du väll??
Hehe, oj jag får inte glömma min kusin Claes.
Detta är till er...
Tack för mej.

Linda Pritchard
Fin början.
Jag höjde extra för mamma kokar vatten i sin icke tysta vattenkokare...
Och shit, vad cool denna låt blev.
Power åt folket!
Detta gillade jag!!
Plus att jag tror den kan ha en chans i Tyskland!!
Power balader brukar Europa gilla.
Plus att denna låt känns ganska öststatisig, om ni förstår.

Anders Fernette
Rök mäktigt, hehe.
Söt är han, ett plus där, uch det där lät inte bra...
Låten är bra faktist.
Söt text!!
Gillar akrobaterna starkt, mycket vackert!

Linda Bengtzing
Där är hon igen.
Japp, det låter som alltid när Linda står på scen.
Jo, då det är schlager, men första versen...
Texten där, what!! Patetiskt.
Plus att hon ser ut som en kyckling, BLÄÄÄÄ!
Refrängen är ju rätt klämkäkt, men verserna?!?

Nicke Borg
Gillar hans röst, cool.
Stark, detta gillade jag.
En sådan låt då man bara kan ligga ner och slappna av.
Kan se mig själv sittande på en kulle och kolla upp mot himelen och lyssna på denna låt.
På något sett gillar jag hans outfit.
Kostym och tattoos, coolt!
Mamma är övertygad:
Detta är vinnar låten, denna låt vinner mello!!

Love Generation
Detta kan bli coolt.
PS:Hon som har brunt långt hår kommer härifrån.
Japp, där fick ni lite inside fakta.
Jag, vet ärligt inte vad jag tycker...
Jodå, detta kanske är coolt, den är aboslut inte tråkig!!
Men på något sett så sticker den inte ut.
Den har nog inte en tillräckligt stark refärng.




PS:Sorry att det kanske är i olika tempus (tidsformer).
Beror på att jag skrev när jag såg på det.
Och om låten var snabbare än jag så blir det lite ja...
Olika tempus.




Kommentarer
Postat av: julia.. den bästa

sitta på en kulle? ska vi leta upp en kulle och lyssna på låten tls... oj det lät pervärst men du fattar :D

2011-02-27 @ 09:58:35
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0