Vad jag tyckte om kvällens bidrag.

PS:Skriver detta under sändning.
Därför kommer jag skirva i nutid.

Linda Sundblad
Första tanke:
Vilka fula kläder!!!
Väldigt klämchek, lite härlig sådär.
Tror att detta kan gå hem i stugorna.
Inget specielt, men absolut inte dåligt, men inget som sticker ut.
Lucky you, ohoho, lucky you ohoho...
Göööligt med ett hjärta i handen, hehe...

Simon Forsberg
Första tanke:
Smörig balad.
Men vad ska man förvänta sig det är ju Fredrik som har skrivit den.
Lite Erik Linder (eller vad han heter) känsla.
Vackert, men lite tråkigt.
Ne, nu blev det tonartshöjdning som det ska va i Mello.
Ooo, digar det där i typ 3 versen när det går lite snabbare, coolt.

Sara Lumholdt
Första tanke:
Cool jacka!
Va dåligt hon sjunger...eller är det bara jag och mamma??
Coolt med kören och refrängen.
Jag vet inte vad jag ska säga mer...
Jo, en sak till kören är cool!

The Playtones
Första tanke:
Yäää, detta kommer dom äldre gilla
.
Detta svänger ju, härligt!!
Gillar showen, udda och cool!

Shirely´s Angels
Första tanke:
Cool show.
Hon kan ju sjunga den kvinnan!
Deras röster är fina tillsammans.
Härlig, shlager känsla på den.
Men det skulle "höjas" lite, så dem passar till dansen.

Sebastian
Första tanke:
Cool show!
Gillar faktist det blinkande ljuset.
Diggar "filmen" i bakrunden, coolt.
Låten är väll bra, gillar hans röst.
Jodå, denna låt är bra...
Den är lite svår på något sett, men cool e den!

Sara Varga
Första tanke:
Denna låt kan vara mysig.
Gillar musiken.
Denna låt verkar vara fin!!
Ooo, på något udda sett så gillar jag denna låt!!
Nästan lite för stark text för detta forum...

Eric Saade
Första tanke:
Nu kommer småtjejerna (Jenny) dööö!
OOO, detta kommer jag gilla.
Jag börjar redan dansa!!!
(Mamma sitter och sjunger på manboy, okej det kanske finns likheter).
Älskar dansen, och hans kläder, sååå söööt.
Nästan så att jag får ur mig ett litet fjortis-skrik.
OO, han krossar glas, coolt.
Showen va gryyym!!


Mina favisar ikväll:
Eric Saade och Sara Varga


Vilka jag tror går vidare:
Erik Saade
Sebastian
Dom andra två vet jag inte, står bland:
Sara Lumholdt
Shirley´s Angels
The Playtones

Vem hade många rätt, höhö...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0