Överkörd av teaterbussen.

God kväll på er.
Sitter framför datan och dricker te.
Drömmer mig bort i till en värld där jag har über mycket pengar.
Hehe, som jag alltid gör en söndags kväll, helt naturligt.
Just kidding, men sitter och glor på tex modekungen.se, massa snygga plagg som jag vill ha.
Bläää, att jag inte har råd.
Men jaja, man kan ju drömma.
Man måste igentligen alltid drömma eller önska, livet blir spänande då.
Eller?? Tror det är så...jag tycker det i alla fall.
Men jaja, behöver en helg efter denna helg känner jag, haha.
Helt j*vla överkörd efter all teater, men det gick bra och vi har kommit långt.
Så det kommer nog bli great.

Cha cha.


Kommentarer
Postat av: julia

Kan du inte ha frågestund <3

2011-02-14 @ 20:16:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0