Nu är det jordbävning i köket!!

God morgon goood morgon.
Och fråga mig inte varför jag är uppe, hehe.
Gick upp halv 9 men det sjukaste det är att jag fortfarande är trött!
Så om jag vore helt klar i huvudet så skulle jag sova nu!!!
Haha, ne men ville boka affro tills nästa vecka och dom biljetterna släpps klockan 8 på lördagar.
Då kanske ni tycker det är töntigt att boka nu men, nepps det ee det icke.
Dom där biljetterna går som smör i solsken.
Så nästa vecka ska jag dansa två gånger, great.
För er som inte har testat affro, testa det ee himla kul det.
Ne, nu hör jag mamma fixa frukost i köket, hennes vattenkokar är inte tyst om man säger så.
Thihi.
Ha en fin löööördag!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vaknade också den tiden idag :S

2011-02-19 @ 14:47:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0