Kärlek till 500%

God morgon på er!!
Fredag idag då, känns som typ lördag.
Därför att...jag har ju lov, härligt.
Men det är sista dagen på lovet, not fun.
Höhö, behöver ett lov efter lovet, (like always).
Men idag blir det shopping och fika på stan med fina Mango.
Får ju pengar idag, den 25 you know!! Thihi...
Okej, jaaaaaaaaaaaag ska hålla hårt i pengarna, loooovar!
Pallar inte vara pank i en månad, inte kul.
Och nu när mars kommer så kommer affärerna fyllas med fina vårkläder.
Har redan kommit på ett plagg jag ska ha, ett par rosa chinos.
Testade ett par chinos för kanske två år sedan, men uch va jag såg ut...nej!!
Men nu...kanske...
Jag har hittat ett suuuuper fint par, helt kär...men fööör dyrt.
Någon som kan ge mig 500 spänn??
Thihi, ska kanske skaffa en fond, just kidding.

Kolla bara på dom!!

Någon som vet vart jag kan få tag på typ sånna fast kanske runt 200-300 kr??
Dom ska vara i gammeldagx (jaja hur det stavas) rosa.
Eller kanske ljusturkos...


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet inte men kolla new yorker, bland mycket fula plagg kan man hitta riktigt billiga fynd där. Jag köpte en blårutig skjorta där idag för 49kr, som hittat:) så ta en runda och se om de har några liknande byxor.

Kram på dig söta Majken

2011-02-25 @ 14:59:50
Postat av: anna

Hoppas du hittar billigare såna chinos för de var jättefina!:)<3

2011-02-25 @ 15:00:48
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: little me!!

Till Linda:

Ja, där kan man hitta billiga kläder.

Men dom flesta plaggen ee som sagt fula, höhö.

Ja, dom där shortorna såg jag idag, riktigt fina.

Men hittade inga chinos tuvär.

Hittade några typ svart, bruna och beiga (eller hur det stavas) men inga rosa...får fortsätta leta.

Kraaam!

2011-02-25 @ 22:45:08
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: anna

sv; vi har lov och sen praktik:) kram!<3

2011-02-26 @ 09:37:01
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Snygga byxor, wow!



Sv: Haha, de e bra de, Majken :P

Jag vet!! Jag tycker båda hans outfits var riktigt söta igår!! <3

Han va riktigt duktig i maratonet, där gick de ju inte på teknik, utan på glädje, energi och karisma. :D Riktigt bra, han som mådde dåligt innan osså...:/ <3 Stackarn..



Kram!

2011-02-26 @ 11:48:29
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Julia.. den bästa

Eller så spara man pengarna och köper dim där ;)

Din smothi kan slänga sig i väggen<3

2011-02-26 @ 13:02:50
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: Jossan

"Varför tar han kort på sina fötter?? " xd <33

2011-02-27 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0