Deltävling nummer 2

Först måste jag säga älskar "starten".
Haha, musikvideon var ju helt über härlig, me like!
"Jag ska rocka med min docka".
Hehe, jag gillade även den andra videon, hehe.
Haha, bra grej där...kvinnorna säger ifrån!!
"Ät skit och dö!!"


Brolle:
Hans rösten är ju helt, yäää.
Det är inget fel på den om man säger.
Men det blir lite mycket dansband på något sett.
Det är som att det skulle vara rockig, men blev snarare dansband.
Men älskade/älskar outfiten, super cool.
Men asså tillbacka till låten, den är inte dålig...
Men ja, gu vet ej vad jag ska skriva, den är ju han så det är ju bra.

Loreen:
Cool början, kraftig och cool.
Och jag gillar värkligen hennes röst, cool!
Till showen då, dansarna är ju super duktiga.
Coolt att det ända som är "showen" är hon och dansade dansare runt henne.
Mäktigt och helt enkelt cool.
Men vad hade hon på sig, röd spagetti??
Inte coolt!!

Babsan:
Haha, vad ska jag säga det är ju BABSAN!!
Härlig brutta där asså.
Tjusig kläning där, rosa och eligaaant.
Plus till en av dansarna, grrr!!




Kommentarer
Postat av: julia

älskar loren eller vad hon heter hennes frysyr är väääldigt fin hmmm vart har man sätt den? xD <3

2011-02-13 @ 09:54:33
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0