Bara helt plösligt!!

God kväll på er.
Sitter här helt fastklistrad framför TV, hehe.
Klockan är typ halv tio, men Top Model går på TV, super nicet.
Skulle precis efter Top Model klockan 9 sett på stylisterna på datan när helt plösligt...
Top Model började igen, ett nytt avsnitt, igen samma dag.
Nu blir jag glad, men är fett trött och det är ju inte så ku.
Men inte konstigt att jag är trött...
Första dagen i skolan efter lovet, inte okej!!
Men efter skolan blev det affro 1 timme och sedan när jag kom hem, så bestämde jag mig för någon konstig anledning att gå 1 halv mil med mamma!!!
Så snacka om att mina ben är helt maglade, ingen träning för mig imorgon.
Oj, glömde säga att vi hade även idrott i skolan, inte så jätte jobbigt dock men endå!
Har tränat nästan typ 3 timmar idag, haha weird.
Som tur blir det en kost dag imorgon, nice.
BUT, det blir SSU och teater imorgon, nice.
Haha, kolla på meningarna över, dom två sista ordet, hehe roligt värre.

Upps, skulle hitta bilder på mina favisar i Top model...
Och helt plösligt så fick jag veta vem som vinner, haha INTE OKEJ!!

God natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0